Original title:
Návrh marketingové strategie na získání nových zákazníků
Translated title:
Suggestion on Marketing Strategy to Win New Customers
Authors:
Marečková, Zuzana ; Šrom, Marek (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro společnost, která vyvíjí a implementuje informační systém. Na základě shromážděných teoretických východisek a analýzy současného stavu firmy byla navržena marketingová strategie, která má zajistit získání nových zákazníků.
The diploma thesis deals with a proposal of a marketing strategy for a company which develops and implements an information system. Based on collected theoretical groundwork and on the analysis of current state of the company, a new marketing strategy was proposed in order to obtain new customers.
Keywords:
communication mix; corporate identity; information system.; marketing; Marketing strategy; informační systém.; komunikační mix; korporátní identita; marketing; Marketingová strategie
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/63950