Název:
Návrh marketingové strategie značky Schwarzwolf outdoor
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Strategy of Schwarzwolf Outdoor Brand
Autoři:
Jaroš, Martin ; Kaderka, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
V diplomové práci je popsán návrh marketingové strategie společnosti iMi Partner, a.s. pro vstup vlastní produktové značky Schwarzwolf outdoor na nové trhy. Návrhová část obsahuje souhrn opatření pro docílení expanze produktu na nové trhy a posílení značky. Návrhu předchází strategická analýza vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. Část této práce je věnována problematice marketingu jako jejímu teoretickému východisku.
The thesis describes a proposal of iMi Partner, a.s. marketing strategies for entering new markets with Schwarzwolf outdoor brand. The proposal section contains a summary measure for the achievement of expanding the product into new markets and for strengthening the brand. The proposed section is preceded by a strategic analysis of external and internal environment of the company. Part of this work is devoted to the marketing as its theoretical starting point.
Klíčová slova:
hodnota značky; marketing; Schwarzwolf outdoor.; segmentace; Strategie; trh; umístění; zacílení; brand value; market; marketing; positioning; Schwarzwolf outdoor.; segmentation; Strategy; targeting
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/8380