Original title:
Návrh marketingové strategie značky Schwarzwolf outdoor
Translated title:
Proposal of Marketing Strategy of Schwarzwolf Outdoor Brand
Authors:
Jaroš, Martin ; Kaderka, Tomáš (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
V diplomové práci je popsán návrh marketingové strategie společnosti iMi Partner, a.s. pro vstup vlastní produktové značky Schwarzwolf outdoor na nové trhy. Návrhová část obsahuje souhrn opatření pro docílení expanze produktu na nové trhy a posílení značky. Návrhu předchází strategická analýza vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. Část této práce je věnována problematice marketingu jako jejímu teoretickému východisku.
The thesis describes a proposal of iMi Partner, a.s. marketing strategies for entering new markets with Schwarzwolf outdoor brand. The proposal section contains a summary measure for the achievement of expanding the product into new markets and for strengthening the brand. The proposed section is preceded by a strategic analysis of external and internal environment of the company. Part of this work is devoted to the marketing as its theoretical starting point.
Keywords:
brand value; market; marketing; positioning; Schwarzwolf outdoor.; segmentation; Strategy; targeting; hodnota značky; marketing; Schwarzwolf outdoor.; segmentace; Strategie; trh; umístění; zacílení
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/8380