Název:
Model strategického řízení elektronického obchodu
Překlad názvu:
Model of Strategic Control E-commerce
Autoři:
Janková, Martina ; Drliczková, Lucie (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
V bakalářské práci je uveden návrh možné varianty modelu strategického řízení elektronického obchodu zaměřeného především na požadavky koncového zákazníka. Předkládaná práce obsahuje teoretická východiska k systémově vymezené problematice, možnou implementaci navrhované strategické metody řízení elektronického obchodu vybrané firmy a je jistým nástrojem pro zlepšení postavení firmy v konkurenčním prostředí trhu.
The work is made possible variants of optimal design model of strategic management of e-commerce focused primarily on end user requirements. This work provides the theoretical basis for system-defined problems, possible implementation of the proposed methods of strategic management of e-commerce company selected and is somehow a tool for improving the company's position in a competitive market environment.
Klíčová slova:
elektronické podnikání; elektronický obchod; internetový obchod; obchodní strategie firmy; spokojenost zákazníka; strategické řízení obchodu; strategie zákazníka; business strategy; customer satisfaction; customer strategy; e-business; e-commerce; Internet shop; strategic management
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/15870