Original title:
Model strategického řízení elektronického obchodu
Translated title:
Model of Strategic Control E-commerce
Authors:
Janková, Martina ; Drliczková, Lucie (referee) ; Kříž, Jiří (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
V bakalářské práci je uveden návrh možné varianty modelu strategického řízení elektronického obchodu zaměřeného především na požadavky koncového zákazníka. Předkládaná práce obsahuje teoretická východiska k systémově vymezené problematice, možnou implementaci navrhované strategické metody řízení elektronického obchodu vybrané firmy a je jistým nástrojem pro zlepšení postavení firmy v konkurenčním prostředí trhu.
The work is made possible variants of optimal design model of strategic management of e-commerce focused primarily on end user requirements. This work provides the theoretical basis for system-defined problems, possible implementation of the proposed methods of strategic management of e-commerce company selected and is somehow a tool for improving the company's position in a competitive market environment.
Keywords:
business strategy; customer satisfaction; customer strategy; e-business; e-commerce; Internet shop; strategic management; elektronické podnikání; elektronický obchod; internetový obchod; obchodní strategie firmy; spokojenost zákazníka; strategické řízení obchodu; strategie zákazníka
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/15870