Název: Grafická aplikace v Pythonu s použitím OpenGL
Překlad názvu: Graphics Application in Python Using OpenGL
Autoři: Szentandrási, István ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Navrátil, Jan (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: mapování stínů; odlesky; OpenGL; optimalizace; porovnání rychlosti; profilování; PyOpenGL; Python; stencil buffering; testování; částicový systém; comparison in speed; OpenGL; optimalization; particle system; profiling; PyOpenGL; Python; reflection; shadow mapping; stencil buffering; testing

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/54778

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-545857


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet