Název:
Komunikační mix stavební firmy
Překlad názvu:
Communication Mix of Construction Company
Autoři:
Zela, Ondřej ; Čejka, Libor (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na komunikační mix stavební společnosti. V první části se věnuji samotné teorii komunikačního mixu, v druhé části analyzuji současnou propagaci společnosti Inter-Stav, spol. s r.o. Závěrečná část uvádí, jakým způsobem můžeme sestavit komunikační mix pro komunikaci nově založeného podniku Aktiv-Servis, s.r.o.
My dissertation is focused on communication mix of a building company. In the first part I deal with the theory of communication mix as such, in the second part, I analyze the current propagation of the company Inter-Stav, spol. s r. o. In the final part is shown how we can arrange the communication mix for a new company Aktiv-Servis, s.r.o.
Klíčová slova:
komunikace; komunikační mix; Marketing; osobní prodej; podpora prodeje; propagace; public relations; reklama; stavební společnost; úklid.; advertising; building company; cleaning.; communication; communication mix; Marketing; personal sale; propagation; public relations; sales promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27540