Original title:
Komunikační mix stavební firmy
Translated title:
Communication Mix of Construction Company
Authors:
Zela, Ondřej ; Čejka, Libor (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na komunikační mix stavební společnosti. V první části se věnuji samotné teorii komunikačního mixu, v druhé části analyzuji současnou propagaci společnosti Inter-Stav, spol. s r.o. Závěrečná část uvádí, jakým způsobem můžeme sestavit komunikační mix pro komunikaci nově založeného podniku Aktiv-Servis, s.r.o.
My dissertation is focused on communication mix of a building company. In the first part I deal with the theory of communication mix as such, in the second part, I analyze the current propagation of the company Inter-Stav, spol. s r. o. In the final part is shown how we can arrange the communication mix for a new company Aktiv-Servis, s.r.o.
Keywords:
advertising; building company; cleaning.; communication; communication mix; Marketing; personal sale; propagation; public relations; sales promotion; komunikace; komunikační mix; Marketing; osobní prodej; podpora prodeje; propagace; public relations; reklama; stavební společnost; úklid.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27540