Název:
Management lázní
Překlad názvu:
Management spa
Autoři:
Špaček, Martin ; Čapov, Martin (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Práce se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí lázní, na základě které jsou navrženy strategie, které by společnost měla implementovat pro zvýšení své konkurenceschopnosti. Práce dále popisuje možnosti a výhody využití elektronického marketingu.
This thesis deals with analysis of internal and external spa environment which is used for definition of business strategies. These strategies should be implemented by company for increase its ability to compete. The thesis also describes potentialities and benefits of using e-marketing.
Klíčová slova:
e-marketing; princip klíčových faktorů; STEPE analýza; SWOT analýza; e-marketing; principle of key factors; STEPE analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/11422