Original title:
Management lázní
Translated title:
Management spa
Authors:
Špaček, Martin ; Čapov, Martin (referee) ; Němeček, Petr (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Práce se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí lázní, na základě které jsou navrženy strategie, které by společnost měla implementovat pro zvýšení své konkurenceschopnosti. Práce dále popisuje možnosti a výhody využití elektronického marketingu.
This thesis deals with analysis of internal and external spa environment which is used for definition of business strategies. These strategies should be implemented by company for increase its ability to compete. The thesis also describes potentialities and benefits of using e-marketing.
Keywords:
e-marketing; principle of key factors; STEPE analysis; SWOT analysis; e-marketing; princip klíčových faktorů; STEPE analýza; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/11422