Název: Návrh změn marketingového mixu vybraného hotelu
Překlad názvu: Proposal for Marketing Mix Changes of Selected Hotel
Autoři: Šimíčková, Anna ; Zejda, Vladimír (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; distribuce; hotel.; Marketing; marketingový mix; pracovníci; produkt; programování; propagace; spolupráce; tvorba balíčků; cooperation; distribution; drawing packages; hotel.; Marketing; marketing mix; personnel; price; product; programming; propagation

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/66136

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-543026


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet