host ::
přihlásit
Digitální repozitář
Hledej
Nový záznam
Nápověda
O repozitáři
Hlavní stránka
>
Vysokoškolské kvalifikační práce
>
Diplomové práce
> Návrh marketingového mixu ve vybraném podniku
Informace
Soubory
Název:
Návrh marketingového mixu ve vybraném podniku
Překlad názvu:
Marketing Mix Proposal in Selected Company
Autoři:
Růžičková, Žaneta
;
Dvořáková, Hana Grünwald
(oponent) ;
Milichovský, František
(vedoucí práce)
Typ dokumentu:
Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt:
[cze]
[eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu pro vybraný podnik. Diplomová práce je rozdělena na 3 části. První část je teoretická, kde jsou popsána teoretická východiska. V této části je popsán podnik obecně, jeho formy a funkce a marketingový mix podniku. Dále jsou navrženy výzkumné metody marketingového mixu. Na základě části teoretické a navržených výzkumných metod byly provedeny analýzy a kvalitativní výzkum podniku a jeho marketingového mixu. V třetí části diplomové práce jsou jednotlivé návrhy na zlepšení marketingového mixu podniku.
The diploma thesis is a proposal of a marketing mix for a selected company. It is divided into 3 parts. The first part is theoretical, where the theoretical background is described. This section describes the company, in general its functions and marketing mix of the company. Research is based on theoretical part. There are propose research methods, analysis and qualitative research marketing mix of the chosen company. In the third part of the thesis are individual suggestions for improving the marketing mix of the company.
Klíčová slova:
analýza obecného okolí
;
B2B trhy
;
balení
;
cena
;
lidé
;
Marketing
;
marketingový mix
;
model CANVAS
;
místo
;
návrh marketingového mixu
;
partnerství
;
Porterův model pěti konkurenčních sil
;
produkt
;
programování
;
propagace
;
přímý prodej
;
spolupráce
;
SWOT analýza
;
veletrhy
;
analysis of general surroundings
;
B2B markets
;
CANVAS model
;
cooperation
;
direct sales
;
fairs
;
Marketing
;
marketing mix
;
marketing mix design
;
packaging
;
partnership
;
people
;
place
;
Porter's model of five competitive forces
;
price
;
product
;
programming
;
promotion
;
SWOT analysis
Instituce:
Vysoké učení technické v Brně (
web
)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam:
http://hdl.handle.net/11012/205099
Trvalý odkaz NUŠL:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-542799
Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství
>
Veřejné vysoké školy
>
Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce
>
Diplomové práce
Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.
Podobné záznamy
Není přiložen dokument
Exportovat ve formátu
DC
,
NUŠL
,
RIS
Sdílet