guest ::
login
Digital Repository
Search
Submit
Help
About
Home
>
Academic theses (ETDs)
>
Master’s theses
> Návrh marketingového mixu ve vybraném podniku
Information
Files
Original title:
Návrh marketingového mixu ve vybraném podniku
Translated title:
Marketing Mix Proposal in Selected Company
Authors:
Růžičková, Žaneta
;
Dvořáková, Hana Grünwald
(referee) ;
Milichovský, František
(advisor)
Document type:
Master’s theses
Year:
2022
Language:
cze
Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract:
[cze]
[eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu pro vybraný podnik. Diplomová práce je rozdělena na 3 části. První část je teoretická, kde jsou popsána teoretická východiska. V této části je popsán podnik obecně, jeho formy a funkce a marketingový mix podniku. Dále jsou navrženy výzkumné metody marketingového mixu. Na základě části teoretické a navržených výzkumných metod byly provedeny analýzy a kvalitativní výzkum podniku a jeho marketingového mixu. V třetí části diplomové práce jsou jednotlivé návrhy na zlepšení marketingového mixu podniku.
The diploma thesis is a proposal of a marketing mix for a selected company. It is divided into 3 parts. The first part is theoretical, where the theoretical background is described. This section describes the company, in general its functions and marketing mix of the company. Research is based on theoretical part. There are propose research methods, analysis and qualitative research marketing mix of the chosen company. In the third part of the thesis are individual suggestions for improving the marketing mix of the company.
Keywords:
analysis of general surroundings
;
B2B markets
;
CANVAS model
;
cooperation
;
direct sales
;
fairs
;
Marketing
;
marketing mix
;
marketing mix design
;
packaging
;
partnership
;
people
;
place
;
Porter's model of five competitive forces
;
price
;
product
;
programming
;
promotion
;
SWOT analysis
;
analýza obecného okolí
;
B2B trhy
;
balení
;
cena
;
lidé
;
Marketing
;
marketingový mix
;
model CANVAS
;
místo
;
návrh marketingového mixu
;
partnerství
;
Porterův model pěti konkurenčních sil
;
produkt
;
programování
;
propagace
;
přímý prodej
;
spolupráce
;
SWOT analýza
;
veletrhy
Institution:
Brno University of Technology (
web
)
Document availability information:
Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record:
http://hdl.handle.net/11012/205099
Permalink:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-542799
The record appears in these collections:
Universities and colleges
>
Public universities
>
Brno University of Technology
Academic theses (ETDs)
>
Master’s theses
Record created 2024-04-02, last modified 2024-04-03
Similar records
No fulltext
Export as
DC
,
NUŠL
,
RIS
Share