Název:
Návrh marketingové strategie vybrané společnosti vstupující na český trh
Překlad názvu:
Marketing Strategy Proposal for a Company Entering the Czech Market
Autoři:
Bedřich, Lukáš ; Rygl, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Táto diplomová práce se zaměřuje na marketingovou analýzu podniku Eltechklima s.r.o. Jejím cílem bylo navrhnout marketingovou strategii pro úspěšný vstup na český trh. Marketingová analýza byla provedena pomocí různých analýz interního a externího prostředí. V závěrečné části jsou formulované konkrétní kroky pro firmu Eltechklima s.r.o., které zlepší vstupní pozici firmy na český trh.
This diploma thesis focuses on the marketing analysis of company Eltechklima s.r.o. The main aim was to recommend a marketing strategy for successful entry into the Czech market. Marketing analysis was carried out by using models and analysis of the internal and external environment. In the last chapter are recommended specific steps for the company Eltechklima s.r.o., which will improve the company´s entry position in the Czech market.
Klíčová slova:
marketing mix; Marketing strategy; PEST analysis; Porter´s five forces analysis; SWOT analysis; target segmentation; Marketingová stratégie; marketingový mix; PEST analýza; Porterův model pěti sil; SWOT analýza; tržní segmentace
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/195489