Název: Návrh marketingové strategie vybrané společnosti vstupující na český trh
Překlad názvu: Marketing Strategy Proposal for a Company Entering the Czech Market
Autoři: Bedřich, Lukáš ; Rygl, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: marketing mix; Marketing strategy; PEST analysis; Porter´s five forces analysis; SWOT analysis; target segmentation; Marketingová stratégie; marketingový mix; PEST analýza; Porterův model pěti sil; SWOT analýza; tržní segmentace

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/195489

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-542784


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet