Název: Návrh změny marketingového mixu pro posílení konkurenční pozice hotelu
Překlad názvu: Suggestion for Marketing Mix Change to Increase the Competitivenes of Hotel
Autoři: Blažková, Alena ; Poláček, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cestovní ruch; konkurenceschopnost; marketingový mix; competitive advantage; marketing mix; tourist industry

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18306

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-542609


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet