Název: Návrh změn marketingové komunikace společnosti
Překlad názvu: Proposal of Changes in the Company's Marketing Communication
Autoři: Pokorná, Lucie ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; Marketing; marketingová komunikace; online marketing; SWOT analýza; communication mix; Marketing; marketing communication; online marketing; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/205067

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-542478


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet