Original title: Zkoumání vlivu převrácené výukové třídy na soběstačnost a studijní výsledky studentů v kontextu virtuální výuky a jejich vnímání převrácené výukové třídy: Případová studie žáků základní školy
Translated title: An Investigation of the Effect of Flipped Learning Classroom on Students' Self-efficacy and Academic Achievement in Virtual Learning Context and their Perceptions of the Flipped Learning Classroom: A Case Study of Primary School Students
Authors: Norouzi Larsari, Vahid ; Wildová, Radka (advisor) ; Chudý, Štefan (referee) ; Nimehchisalem, Vahid (referee)
Document type: Doctoral theses
Year: 2023
Language: eng
Abstract: [eng] [cze]

Keywords: FC Instruction; Flipped learning classroom; Grammar achievement; Self-efficacy; Traditional model of teaching; Instrukce třídy s obrácenou výukou; Sebeúčinnost; Tradiční model výuky; Třída se zvratem v učení; Úspěšnost v gramatice

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/187327

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-539037


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Doctoral theses
 Record created 2024-01-26, last modified 2024-02-18


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share