Název: Využití konceptu funkční analýzy chování u předškolních dětí s narušenou komunikační schopností v mateřské škole speciální
Překlad názvu: Applying Functional Behavioral Assessment at Kindergarten for Children with Communication Disorder
Autoři: Hanušová, Michaela ; Felcmanová, Lenka (vedoucí práce) ; Tirpák, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Funkční analýza chování; intervence; mateřská škola speciální; narušená komunikační schopnost; náročné chování; sociálně emoční dovednost; communication disorder; Functional behavioral assessment; intervention; kindergarten for children with communication disorder; problem behavior; social-emotional skills

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/184802

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-535549


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-10-16, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet