Název: Jaké vyučovací strategie volí učitelé při práci s nadanými a mimořádně nadanými žáky na ZŠ
Překlad názvu: What teaching strategies teachers choose when working with gifted and exceptionally gifted students in elementary school
Autoři: Bezačinská, Eva ; Kadrnožková, Monika (vedoucí práce) ; Marádová, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Klíčová slova: nadaný žák; případová studie; vzdělávání; základní škola; case study; education; gifted pupil; primary school

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/185100

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-535172


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-10-16, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet