Název:
Marketingová analýza výstavy "HOW CAN I HELP YOU?" Krištofa Kintery v Centru současného umění DOX se zaměřením na studenty
Překlad názvu:
Marketing analysis of an exhibition "HOW CAN I HELP YOU?" by Krištof Kintera at the DOX temporary art centre
Autoři:
Kojšová, Alexandra ; Ortová, Nina (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářské práce se zabývá marketingovou analýzou výstavy "HOW CAN I HELP YOU?" Krištofa Kintery v Centru současného umění DOX se zaměřením na studenty. Práce se zaměřuje na studenty, jelikož jsou jednou z hlavních cílových skupin. Cílem práce je zjistit, co ovlivní studenty při výběru výstavy, dále pak jaké informační kanály využívá při výběru výstavy a také jakou roli hraje pro studenta atraktivita umělce. Celá práce je rozdělena na 2 části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá vývojem muzea umění, art marketingem, Centrem současného umění DOX, Krištofem Kinterou a samotnou výstavou. Praktická část obsahuje výzkum, který je rozdělený do tří částí - polostrukturovaných rozhovorů, analýzy komunikačních aktivit a dotazníkového šetření. Závěrečná diskuze obsahuje zhodnocení výsledků a navrhovaná doporučení.This bachelor thesis focuses on the marketing analysis of the exhibition "HOW CAN I HELP YOU?" by Krištof Kintera at the DOX Contemporary Art Center with a focus on students. The thesis focuses on students as they are one of the main target groups. The aim of the thesis is to find out what influences students when choosing an exhibition, furthermore what information channels are used when choosing an exhibition and also what role the attractiveness of the artist plays for the student. The whole thesis is divided into 2 parts - theoretical and practical. The theoretical part covers the evolution of the art museum, theory of art marketing, DOX Contemporary Art Centre, Krištof Kintera and the exhibition itself. The practical part contains research, which is divided into three parts - semi-structured interviews, analysis of communication activities and questionnaire survey. The final discussion includes an evaluation of the results and proposed recommendations.
Klíčová slova:
Art marketing; Centrum současného umění DOX; Krištof Kintera; marketingová komunikace; sociální sítě; student; výstava "HOW CAN I HELP YOU?"; Art marketing; DOX Contemporary Art Centre; exhibition "HOW CAN I HELP YOU?"; Krištof Kintera; marketing communication; social media; student