Název: Význam marketingové komunikace ve školství v období pandemické krize
Překlad názvu: The importance of marketing communication in education during the pandemic crisis
Autoři: Uličná, Kateřina ; Urbanová, Eva (vedoucí práce) ; Liška, Roman (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Klíčová slova: komunikace; marketing; marketingová strategie; pandemie; základní škola; communication; marketing; marketing strategy; pandemic; primary school

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/184151

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-533991


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-10-01, naposledy upraven 2023-11-12.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet