Název: Adaptivní generování střetů v počítačové rogue-like RPG hře
Překlad názvu: Adaptive generated encounters in a rogue-like role-playing video game
Autoři: Guth Jarkovský, Tomáš ; Černý, Vojtěch (vedoucí práce) ; Holan, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: procedurální generování obsahu|počítačové hry|hry na hrdiny; procedural content generation|computer games|role playing games

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/182491

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-532178


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet