Název: Vnímání femwashingu a femvertisingu a jejich vliv na nákupní chování žen v ČR
Překlad názvu: Perception of femvertising and femwashingt and their influence on Czech women's shopping behaviour
Autoři: Kazimírská, Veronika ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Konrádová, Marcela (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: feministická reklama; femvertising; femwashing; generace X; generace Z; neautentický feminismus; Česká republika; Czech Republic; feminist advertising; femvertising; femwashing; generation X; generation Z; inauthentic feminism

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/182457

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-531850


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet