Název:
Návrh opatření pro strategický rozvoj značky
Překlad názvu:
Proposal for Strategic Brand Development Activities
Autoři:
Tvarožková, Klára ; Havíř, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá návrhy opatření pro strategický rozvoj značky brněnského startupu, který se pohybuje na globálním trhu prvkové analýzy. V rámci práce budou představena teoretická východiska zaměřená na oblasti značky, business modelu,trhu, konkurence a zákazníků. Analytická část zkoumá aktuální situaci na trhu, přístup konkurence k rozvoji značky a také dosavadní značku samotného startupu. Návrhová část této diplomové práce vytváří možný model rozvoje značky společně s návrhy na implementaci a zvýšení povědomí
This thesis focuses on proposals for strategic brand development activities of a Brnobased startup operating in the global market of elemental analysis. The thesis will present theoretical background focusing on the areas of brand, business model, market, competitors and customers. The analytical part examines the current market situation, the competitors' approach to brand development and the existing brand of the startup itself. The proposal part of this thesis creates a possible model for brand development along with suggestions for implementation and increased awareness.
Klíčová slova:
architektura značky; B2B; branding; budování značky; identita značky; konkurence; positioning značky; startup; Značka; zákazníci; B2B; Brand; brand architecture; brand building; brand identity; brand positioning; branding; competition; customers; startup
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/213304