Název: Návrh strategie vstupu vybraného podniku na francouzský trh
Překlad názvu: Proposal of the Strategy of the Selected Company to Enter French Market
Autoři: Michalová, Martina ; Ulč, Jakub (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo] [eng]

Klíčová slova: business strategy; environmental analysis; expansion; foreign market; Marketing mix; marketing plan; Porter´s analysis; segmentation; SLEPTE analysis; SWOT analysis; targeting

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/213270

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-531489


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2023-08-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet