Original title:
Marketingový mix služby zabývající se svatební video produkcí
Translated title:
Marketing Mix of a Wedding Video Production Service
Authors:
Doleželová, Lucie ; Havíř, David (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2023
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem služby zabývající se svatební video produkcí. Teoretická část vymezuje pojmy z oblasti marketingu a definuje vybrané analýzy. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu současného stavu podnikatele pomocí jednotlivých analýz. Z provedených analýz vychází poslední, návrhová část, ve které jsou představeny návrhy v rámci vybraných nástrojů rozšířeného marketingového mixu.
This diploma thesis deals with the marketing mix of a wedding video production service. The theoretical part focuses on marketing terms and defines the chosen analysis. The second part of this thesis focuses on the analysis of the current state of the entrepreneur by individual analyses. As a result of the research, there is a third part of the diploma thesis that suggests improvements in specific parts of the extended marketing mix.
Keywords:
B2C market; Marketing; marketing communication; marketing mix services; marketing research; risk analysis; SWOT analysis; wedding market; wedding videographer; analýza rizik; B2C trh; Marketing; marketingová komunikace; marketingový mix služby; marketingový průzkum; svatební kameraman; svatební trh; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/213245