Název:
Podpora prodeje a reklama konkrétní maloobchodní jednotky
Překlad názvu:
Sales Promotion and Advertising of a Specific Retail Unit
Autoři:
Válková, Pavla ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na podporu prodeje a reklamu konkrétní maloobchodní jednotky, a to na prodejnu potravin „Potraviny na radnici“ v Újezdě u Brna. První část práce se zabývá teoretickými poznatky z oblasti marketingu, konkrétněji marketingovým mixem, marketingovým komunikačním mixem, marketingovým prostředím, podporou prodeje a reklamou. Analytická část se věnuje pohledu na současný stav vybrané maloobchodní jednotky, kterou autorka práce i její okolí detailně analyzuje, neboť má s ní osobní zkušenosti jako bývalá zákaznice a nynější prodavačka. Cílem práce je identifikovat možnosti zlepšení prodeje a marketingové strategie této konkrétní prodejny a navrhnout vhodná řešení. Výstupem bakalářské práce jsou příslušná doporučení k dosažení stanoveného cíle.
This bachelor thesis focuses on sales promotion and advertising of a specific retail unit, namely the food store "Potraviny na radnici" in Újezd u Brna. The first part of the thesis deals with theoretical knowledge in the field of marketing, more specifically marketing mix, marketing communication mix, marketing environment, sales promotion and advertising. The analytical part is devoted to a look at the current state of the selected retail unit, which the author of the thesis and its surroundings analyses in detail, as it has personal experience as a former customer and current salesperson. The aim of the thesis is to identify opportunities to improve the sales and marketing strategy of this particular store and to propose appropriate solutions. The output of the bachelor thesis are relevant recommendations to achieve the stated goal.
Klíčová slova:
maloobchod; Marketing; marketingový komunikační mix; podpora prodeje; reklama; advertising; Marketing; marketing communication mix; retail; sales promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/212867