Název:
Návrh na zdokonalení marketingového mixu společnosti
Překlad názvu:
Proposal to improve the marketing mix of the company
Autoři:
Klech, Erik ; Mráček, Pavel (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu společnosti, která se věnuje výrobě a prodeji bytového a hotelového textilu. V rámci této práce bude provedena analýza marketingového mixu a marketingového prostředí společnosti. Následně bude realizován marketingový výzkum, který má podobu dotazníkového šetření. Na základě takto provedených analýz budou představeny jednotlivé návrhy, jejichž realizace by měla vést ke zdokonalení současného marketingového mixu společnosti.
This bachelor thesis deals with a proposal for improving the marketing mix of a company that produces and sells home and hotel textiles. Within this thesis an analysis of the marketing mix and the marketing environment of the company will be carried out. Subsequently, marketing research will be conducted, which takes the form of a questionnaire survey. Based on the analysis thus carried out, individual proposals will be presented, the implementation of which should lead to the improvement of the current marketing mix of the company.
Klíčová slova:
bytový textil; marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; marketingový výzkum; home textiles; marketing; marketing environment; marketing mix; marketing research
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/212857