Název:
Návrh změny propagace služeb vybraného podniku
Překlad názvu:
Proposal for Changes of Promotion of Services in a Company
Autoři:
Stejskalová, Anna ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Cílem této práce je analyzovat firmu Čistírna u Kostelíčka z marketingového pohledu tím způsobem, aby mohl být navržen koncept pro změnu propagace firmy na B2B trhu. Teoretická část obsahuje definici služeb, marketingu a rámců použitých pro analýzu současného stavu organizace, kde jsou zmíněny marketingový mix služeb 7P, mikroprostředí a marketingový výzkum. Analýza současného stavu využívá nástroje popsané v teoretické části a je zaměřena na rozpoznání hlavních faktorů, na základě kterých je vytvořena návrhová část. V návrhové části jsou identifikovány návrhy na změnu propagace služeb, které organizace nabízí a jejich finanční náklady a také časový plán ve kterém by měly být změny provedeny.
The aim of this bachelor's thesis is to analyze the Čistírna u Kostelíčka organization from the marketing point of view to propose a concept to change promotion of the organization in business-to-business market. In the theoretical part the definitions of services, marketing and frameworks used, including the 7 Ps marketing mix, microenvironment, and marketing research, to analyze the current situation of the organization are defined. The analytical part is focused on analyzing the current situation of the organization by using the frameworks defined in the theoretical part and identifying the main factors used for the proposal suggestions part. The proposal suggestions part identifies changes in promotion of the services that the company offers, and their financial costs and time schedule the changes should be done in.
Klíčová slova:
marketing; marketing mix; marketing research; microenvironment; promotion; services; social business; marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; mikroprostředí; propagace; služby; sociální podnik
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/212833