Název: Marketingový mix vědeckého zábavního parku
Překlad názvu: Marketing Mix of Science Theme Park
Autoři: Horáková, Jana ; Muzikářová, Tereza (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: generace 55+; konkurence; marketing; marketingové analýzy; marketingové prostředí; Marketingový mix; služby; vědecký zábavní park; zákazníci; competitors; customers; generation 55+; marketing; marketing analysis; marketing environment; Marketing mix; science theme park; services

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/212103

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-530363


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2023-08-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet