Název:
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Překlad názvu:
Marketing Communication of the Selected Company
Autoři:
Burešová, Petra ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem diplomové práce je návrh marketingové komunikace a následná realizace ve vybrané společnosti, která doposud marketingu nevěnovala pozornost. Tyto realizované návrhy budu následně měřit a na základě výsledků dále zefektivňovat. Cílem těchto návrhů je primárně dosáhnout toho, aby navržená marketingová komunikace generovala společnosti poptávky a tvořila podporu pro obchodní aktivity. Sekundárním cílem je rozšiřování povědomí o vybrané společnosti a budování databáze firmy.
The aim of the thesis is the design of marketing communication and its subsequent implementation in a selected company that has not been involved in marketing so far. I will subsequently measure these implemented proposals and based on the results further improve their effectiveness. The main aim of these proposals is to achieve that the proposed marketing communication generates demand for the company and creates support for business activities. The secondary objective is to spread awareness of the selected company and build a company database.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; marketingový průzkum; communication mix; marketing; marketing communication; marketing research
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/212062