Název:
Marketingová komunikace při vstupu společnosti na zahraniční B2C trh
Překlad názvu:
Marketing Communication for the Company's Entry into the Foreign B2C Market
Autoři:
Trofimenková, Miriam ; Richter, Vít (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2023
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Diplomová práca sa zaoberá problematikou marketingovej komunikácie pri vstupe spoločnosti na zahraničný B2C trh. Teoretická časť práce predstavuje informácie nevyhnutné pre pochopenie problematiky medzinárodnej marketingovej komunikácie. V analytickej časti je skúmaná súčasná situácia spoločnosti a jej vonkajšie okolie. Analýza je doplnená dotazníkovým prieskumom. Na základe výsledkov analýz sú formulované návrhy zamerané na vhodnú online marketingovú komunikáciu pri vstupe na zahraničný B2C trh.
The diploma thesis is focusing on issue of marketing communication for company’s entry into the foreign B2C market. Theoretical part presents information necessary for understanding the issue of international marketing communication. In the analytical part, the current situation of the company and its external environment are examined. The analysis is supplemented by a questionnaire survey. Based on the results of the analyses, suggestions focused on online marketing communication when entering the foreign B2C market are formulated.
Klíčová slova:
B2C market; expansion; international marketing; marketing; marketing mix; online communication mix; Slovakia
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/212057