Název:
Marketingový mix vybrané společnosti
Překlad názvu:
Marketing Mix of the Selected Company
Autoři:
Vrbasová, Tereza ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na zpracování návrhu změn současného marketingového mixu vybrané společnosti vystupující na trhu Spojeného království Velké Británie a Severního Irska. Teoretická část zpracovává podstatné pojmy a znalosti, které jsou využity ve druhé části práce, kde jsou tyto znalosti prakticky využity v různých analýzách. Poslední část práce navrhuje změny v oblasti marketingového mixu podle výsledků získaných z druhé, analytické části práce.
This diploma thesis focuses on the development of a proposal for changes to the current marketing mix of a selected company operating in the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland market. The theoretical part elaborates the essential concepts and knowledge that are used in the second part of the thesis, where this knowledge is practically applied in various analyses. The last part of the thesis proposes changes in the marketing mix according to the results obtained from the second, analytical part of the thesis.
Klíčová slova:
marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; nástroje komunikačního mixu; spotřebitelé; zahraniční trh; communication mix tools; consumers; foreign market; marketing; marketing environment; marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/212043