Název: Umělá inteligence ve hře Santorini
Překlad názvu: Artificial Intelligence for the Santorini Board Game
Autoři: Rybanský, Adam ; Kocour, Martin (oponent) ; Beneš, Karel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [slo] [eng]

Klíčová slova: 2-player game; artificial intelligence; convolutional neural networks; Deep Q-learning; Q-learning; Reinforcement learning; Santorini

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/211911

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-530176


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2023-08-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet