Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Artificial Intelligence for the Santorini Board Game
Rybanský, Adam ; Kocour, Martin (oponent) ; Beneš, Karel (vedoucí práce)
The aim of this thesis was to use create an intelligent agent using Reinforcement learning to play Santorini, a 2-player zero-sum board game. The specific algorithm that was implemented was a modified version of Deep Q-learning, with the use of convolutional neural networks (one for training and the other for estimating future Q-value) and a memory of previously executed moves, from which the agent chooses randomly during training. Numerous experiments resulted in 2 final models. One was trained by playing against basic bots, with gradually increasing difficulty. The other was trained by playing against itself from the start. The outcome shows that the model playing against itself produces better results, however both models still perform worse than a bot which uses heuristic function.
Cesta Jaroslava Papouška k filmové režii skrze mimofilmařské umělecké obory a spolupráci s Milošem Formanem a Ivanem Passerem
Rybanský, Adam Koloman ; SLÁMA, Bohdan (vedoucí práce) ; BERNARD, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá životem Jaroslava Papouška do doby natočení Nejkrásnějšího věku. Mapuje jeho uměleckou činnost malíře, sochaře, karikaturisty a spisovatele, která se odráží v jeho filmové profesi. Po napsání Černého Petra a setkání s Milošem Formanem v sobě Papoušek objevuje scénaristický talent a cit pro dialogy, který nadále rozvíjí v autorském triu. Zkušenosti ze spolupráce s Milošem Formanem a Ivanem Passerem dovedou Papouška přirozeně k režijnímu debutu Nejkrásnější věk, na kterém popisuji vliv výtvarných uměleckých oborů, přesněji sochařství, a vliv předešlé spolupráce na Papouškovo scénaristické a režijní vnímání.

Viz též: podobná jména autorů
1 Rybanský, Adam Koloman
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.