Název:
Studie obchvatu Českého Krumlova
Překlad názvu:
Study of the bypass of Český Krumlov
Autoři:
Talířová, Martina ; Radimský, Michal (oponent) ; Efenberk, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem této bakalářské práce je návrh silničního obchvatu města Český Krumlov, silnice I/39, zpracovaném v podrobnosti vyhledávací studie. Město Český Krumlov leží v Jihočeském kraji v okresu Český Krumlov a je turisticky velmi vyhledávanou lokalitou. Práce řeší úpravu silnice I/39, jakožto směrově nerozdělené komunikace ve dvou variantách, které jsou následně porovnány a vyhodnoceny. Cílem bylo mimo jiné navrhnout takové řešení, které sníží intenzitu dopravy ve městě zejména v období letní sezóny, kdy je hustota provozu na silnici I/39 nejvyšší. V obou případech se jedná o návrh novostavby silnice s napojením na stávající infrastrukturu. Směrové i výškové řešení je provedeno v souladu s platnou normou.
The subject of this bachelor thesis is the design of the road bypass of the town of Český Krumlov, the road I/39, elaborated in the details of a location study. The town of Český Krumlov is located in the South Bohemia region in the Český Krumlov district and is a very popular tourist destination. The work deals with the modification of the road I/39 as a directionally undivided road in two variants, which are subsequently compared and evaluated. The aim was, among other things, to propose a solution that would reduce the traffic volume in the city, especially during the summer season when the traffic volume on the road I/39 is the highest. In both cases, the proposal is for a new road with a connection to the existing infrastructure. The directional and height solution is made in accordance with the applicable standard.
Klíčová slova:
obchvat; silnice I/39; vyhledávací studie obchvatu; Český Krumlov; baypass; bypass location study; road I/39; Český Krumlov
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/211599