Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vyhledávací studie obchvatu města Uničov
Zeleňák, Matej ; Efenberk, Tomáš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je vyhledávací studie obchvatu města Uničov. Uničov se nachází v Olomouckém kraji, mezi městy Mohelnice a Šternberk. Obchvat je řešen jako propojení silnic II/444 a II/446. Stávající komunikace jsou vedeny ze západu a severu do centra města. Cílem práce je odvedení dopravy mimo město, zvýšení plynulosti dopravy a zvýšení bezpečnosti v městu.
Statická analýza detailu kovového spoje
Efenberk, Tomáš ; Nevařil, Aleš (oponent) ; Vlk, Zbyněk (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá statickou analýzou detailu kovového spoje. Jedná se o šroubový přípoj stropnice na prolamovaný průvlak. K vytvoření modelu byl použit program RFEM od společnosti Dlubal Software s. r. o. Model byl vypracován na základě školního projektu "Vícepodlažní budova hromadných garáží" ze cvičení z předmětu BO008 - Kovové konstrukce 2. Model byl vypracován podle platných norem ČSN EN. Hlavní cíl bakalářské práce je analyzovat klasický ocelářský spoj a co nejvěrněji simulovat podmínky zatížení, které na spoj působí.
Cyklostezka Blansko – Nový Hrad
Efenberk, Tomáš ; Patočka, Miroslav (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektové dokumentace koridoru pro chodce a cyklisty na trase Blansko ČKD – Nový Hrad. Jedná se o společnou obousměrnou stezku pro chodce a cyklisty vedoucí podél toku řeky Svitavy a železniční trati č. 260 Brno – Česká Třebová a krajské silnice II/379. Součástí návrhu budou případné lávky přes řeku Svitavu a další stavební řešení umožňující překonání náročného terénu v problematickém úseku. Součástí diplomové práce je koncept variantního směrového řešení trasy a odůvodnění výběru podrobněji řešené varianty.
Studie obchvatu Neslovic, silnice II/394
Veselý, Petr ; Efenberk, Tomáš (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je vypracování vyhledávací studie obchvatu obce Neslovice. Důvodem pro vybudování obchvatu je ulehčení stávajícímu průtahu obce a zvýšení bezpečnosti v jejím území. Komunikace je navržena s kategorijní šířkou S9,5/90. Pro plynulost a bezpečnost dopravy byly v místě křížení prozkoumány i mimoúrovňové varianty. Z pěti vytvořených variant byla zvolena jedna, která je dále podrobně zpracována.
Studie obchvatu Českého Krumlova
Talířová, Martina ; Radimský, Michal (oponent) ; Efenberk, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh silničního obchvatu města Český Krumlov, silnice I/39, zpracovaném v podrobnosti vyhledávací studie. Město Český Krumlov leží v Jihočeském kraji v okresu Český Krumlov a je turisticky velmi vyhledávanou lokalitou. Práce řeší úpravu silnice I/39, jakožto směrově nerozdělené komunikace ve dvou variantách, které jsou následně porovnány a vyhodnoceny. Cílem bylo mimo jiné navrhnout takové řešení, které sníží intenzitu dopravy ve městě zejména v období letní sezóny, kdy je hustota provozu na silnici I/39 nejvyšší. V obou případech se jedná o návrh novostavby silnice s napojením na stávající infrastrukturu. Směrové i výškové řešení je provedeno v souladu s platnou normou.
Vyhledávací studie obchvatu obce Lhota Rapotina
Kovářová, Marika ; Efenberk, Tomáš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh obchvatu obce Lhota Rapotina, silnice II/374, zpracovaném v podrobnosti studie. Obec Lhota Rapotina se nachází v okresu Blansko v Jihomoravském kraji. Zadáním diplomové práce bylo prověřit možná variantní řešení obchvatu s napojením na stávající a plánovanou okolní infrastrukturu související s výstavbou Boskovické spojky. Cílem bylo mj. navrhnout takové řešení, které sníží intenzitu dopravy v obci (zejména vysoký počet nákladních vozidel přepravujících materiál z přilehlého kamenolomu). Byly vypracovány 3 varianty obchvatu; východní a západní. Ze zpracovaných variant byla k bližšímu zkoumání vybrána varianta západního obchvatu navržená v kategorii S9,5/90, která respektuje polohu plánované Boskovické spojky a která současně slouží jako protipovodňové opatření obce.
Vyhledávací studie obchvatu města Uničov
Zeleňák, Matej ; Efenberk, Tomáš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je vyhledávací studie obchvatu města Uničov. Uničov se nachází v Olomouckém kraji, mezi městy Mohelnice a Šternberk. Obchvat je řešen jako propojení silnic II/444 a II/446. Stávající komunikace jsou vedeny ze západu a severu do centra města. Cílem práce je odvedení dopravy mimo město, zvýšení plynulosti dopravy a zvýšení bezpečnosti v městu.
Studie obchvatu Neslovic, silnice II/394
Veselý, Petr ; Efenberk, Tomáš (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je vypracování vyhledávací studie obchvatu obce Neslovice. Důvodem pro vybudování obchvatu je ulehčení stávajícímu průtahu obce a zvýšení bezpečnosti v jejím území. Komunikace je navržena s kategorijní šířkou S9,5/90. Pro plynulost a bezpečnost dopravy byly v místě křížení prozkoumány i mimoúrovňové varianty. Z pěti vytvořených variant byla zvolena jedna, která je dále podrobně zpracována.
Cyklostezka Blansko – Nový Hrad
Efenberk, Tomáš ; Patočka, Miroslav (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektové dokumentace koridoru pro chodce a cyklisty na trase Blansko ČKD – Nový Hrad. Jedná se o společnou obousměrnou stezku pro chodce a cyklisty vedoucí podél toku řeky Svitavy a železniční trati č. 260 Brno – Česká Třebová a krajské silnice II/379. Součástí návrhu budou případné lávky přes řeku Svitavu a další stavební řešení umožňující překonání náročného terénu v problematickém úseku. Součástí diplomové práce je koncept variantního směrového řešení trasy a odůvodnění výběru podrobněji řešené varianty.
Statická analýza detailu kovového spoje
Efenberk, Tomáš ; Nevařil, Aleš (oponent) ; Vlk, Zbyněk (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá statickou analýzou detailu kovového spoje. Jedná se o šroubový přípoj stropnice na prolamovaný průvlak. K vytvoření modelu byl použit program RFEM od společnosti Dlubal Software s. r. o. Model byl vypracován na základě školního projektu "Vícepodlažní budova hromadných garáží" ze cvičení z předmětu BO008 - Kovové konstrukce 2. Model byl vypracován podle platných norem ČSN EN. Hlavní cíl bakalářské práce je analyzovat klasický ocelářský spoj a co nejvěrněji simulovat podmínky zatížení, které na spoj působí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.