Název:
Návrh rámce rozvoje značky pro malou firmu
Překlad názvu:
Proposal for Brand Development Framework for Small Company
Autoři:
Válka, David ; Milichovský, František (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Tato bakalářská práce je zaměřena na rozvoj značky pro Pana Jaromíra Zeisela, který poskytuje služby v oblasti rekonstrukcí a výstavby domů pod současnou značkou RDI. Pan Zeisel působí jako živnostník od konce roku 2022 a jeho primárním zaměřením jsou renovace osobních domů. V teoretické části budou probrány důležité pojmy v oblasti brandingu a také role značky v rekonstrukcích/stavbách. Analytická část práce se zaměřila na značku samotnou a na posouzení její vizuální identity. Externí analýza se zabývá brandingem konkurenčních renovačních podniků a porovnává identitu jejich značky a komunikaci. Návrh rozvoje značky byl vytvořen na základě informací shromážděných v analytické části a bude obsahovat návrh vizuálního vylepšení a návrh definice rámce značky.
This bachelor thesis is focused on developing a brand for Mr. Jaromír Zeisel who provides house renovation and construction services under current brand RDI. Mr. Zeisel operates as a sole proprietor since the end of 2022 and his primary focus is personal home renovations. The theoretical part will discuss important terms in the field of branding and also discuss the role of brand in the renovation/ construction business. The analytical part of the thesis focused on the brand itself and at an assessment of its visual identity. External analysis looks at branding of competing renovation businesses and compares their brand identities and communication. The proposal for brand development was created based on the information gathered in the analytical part and will include visual improvement proposal as well as brand framework definition proposal.
Klíčová slova:
Brand; brand communication; brand development; brand framework; brand identity; competition; house renovation; identita značky; komunikace značky; konkurence; renovace domu; rozvoj značky; rámec značky; Značka
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/211380