Název:
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Překlad názvu:
Sales Promotion and Advertising of Company
Autoři:
Vránová, Michala ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na podporu prodeje a reklamu Hosovy obchodní společnosti. Záměrem práce je upravit marketingovou komunikaci na základě provedených analýz a vytvořit návrhy, díky kterým by mělo dojít ke zvýšení spokojenosti stávajících zákazníků a zvýšení povědomí u potenciálních zákazníků. Práce zahrnuje teoretickou část, analytickou část a návrhovou část.
The bachelor thesis focuses on the sales promotion and advertising of Hos' trading company. The intention of the thesis is to modify the marketing communication based on the analyses carried out and to create proposals that should increase the satisfaction of existing customers and increase awareness among potential customers. The thesis includes a theoretical part, an analytical part and a design part.
Klíčová slova:
Marketing; marketingová komunikace; online komunikace; podpora prodeje; reklama; advertising; Marketing; marketing communication; online communication; sales promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/211373