Název:
Výběr a implementace analytického nástroje pro elektronický obchod
Překlad názvu:
Selection and Implementation of Analytical Tool for E-commerce Website
Autoři:
Coufal, Daniel ; Koch, Miloš (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na výběr a implementaci analytického nástroje za účelem měření konkrétních událostí dle vytvořeného návrhu nové analytické strategie, uskutečněnou v rámci vybraného elektronického obchodu. Teoretická část představuje principy a jednotlivé pojmy, které jsou základním stavebním kamenem v dalších částech práce. Analytická část představuje zhodnocení současného stavu, návrh nové analytické strategie a nástroje potřebné k její implementaci. Návrhová část popisuje implementaci této strategie.
The bachelor thesis focuses on the selection and implementation of an analytical tool for the purpose of measuring specific events according to the new analytical strategy implemented within a specific e-commerce website. The theoretical part introduces the principles and individual concepts that are the building blocks in the other parts of the thesis. The analytical part presents an evaluation of the current state, the proposal of a new analytical strategy and the tools needed for its implementation. The practical part describes the implementation of this strategy.
Klíčová slova:
datová vrstva; elektronický obchod; Google Analytics 4; Google Tag Manager; implementace; události měření; webová analytika; dataLayer; ecommerce; Google Analytics 4; Google Tag Manager; implementation; measurement events; web analytics
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/211346