Název:
Návrh a implementace závodní počítačové hry
Překlad názvu:
Design and Implementation of Racing Computer Game
Autoři:
Dvořák, Tomáš ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem práce je vytvořit závodní hru, pro obnovení zájmu o tento žánr. Hra je vyvíjena v Unity a je inspirovaná mnoha známými tituly. Nejvíce se podobá hře Trackmania. Hráč závodí na jedné předem vytvořené mapě a účel hry je dojet do cíle co nejrychleji, a tím porazit předem najeté časy. Celkově hráč může získat tato ocenění – žádné, bronzové, stříbrné, zlaté a platinové. Práce popisuje nejen implementaci hry, ale také testování a změny na základě této zpětné vazby.
The aim of this thesis is to create a racing game in order to revive this genre. The game is developed in Unity game engine and uses similar elements from other popular titles. However, it is most reminiscent of Trackmania. The player drives around in a course and tries to beat preset times. There are five ratings in total – none, bronze, silver, gold, platinum. The thesis does not only describe the implementation of said game, but it also contains the data gathered from testing and major changes made thanks to user responses.
Klíčová slova:
C#; herní vývoj; hra; model fakulty; model formule VUT; počítačová hra; Unity; videohra; závodní hra; C#; computer game; game; game development; model of BUT formula; model of faculty; racing game; Unity; videogame
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/211093