Original title:
Výzkum značky GE Money - rebranding a olympijská kampaň.
Translated title:
Research of the GE Money Brand - Rebranding and Olympic Campaign
Authors:
Belica, Michal ; Postler, Milan (advisor) ; Zamazalová, Marcela (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Značka a logo - vysvětlení pojmů. Řízení značky a rebranding. General Electric, GE Money. Výzkum značky GE Money na základě výsledků výzkumu z let 2006 a 2008.Brand, logo - explanation. Brand management and rebranding. General Electric, GE Money. Research of the GE Money Brand in 2006 and 2008.
Keywords:
Brand; Brand Research; Rebranding; Rebranding; Výzkum značky; Značka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/9281