Název:
Výzkum značky GE Money - rebranding a olympijská kampaň.
Překlad názvu:
Research of the GE Money Brand - Rebranding and Olympic Campaign
Autoři:
Belica, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Značka a logo - vysvětlení pojmů. Řízení značky a rebranding. General Electric, GE Money. Výzkum značky GE Money na základě výsledků výzkumu z let 2006 a 2008.Brand, logo - explanation. Brand management and rebranding. General Electric, GE Money. Research of the GE Money Brand in 2006 and 2008.
Klíčová slova:
Rebranding; Výzkum značky; Značka; Brand; Brand Research; Rebranding
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/9281