Název: Povědomí budoucích pedagogů o problematice vývojové dysfázie
Překlad názvu: Future Teachers Knowledge of the Issues of Specific Language Impairment
Autoři: Malá, Michaela ; Horynová, Jana (vedoucí práce) ; Klenková, Jiřina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: budoucí pedagogové; dítě; specificky narušený vývoj řeči; terapie; vývojová dysfázie; řeč; child; developmental dysphasia; developmental language disorder; future teachers; specific language impairment; speech; therapy

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/180446

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-526990


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-06-18, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet