Název: Porovnání postojů učitelů ke kvalitativnímu a kvantitativnímu hodnocení před pandemií COVID-19 a po ní
Překlad názvu: A comparison of teachers' attitudes towards qualitative and quantitative assessment before and after the Covid-19 pandemic
Autoři: Výborná, Andrea ; Laufková, Veronika (vedoucí práce) ; Novotná, Kateřina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: distanční výuka; formy hodnocení; hodnocení; klasifikace; kvalitativní hodnocení; kvantitativní hodnocení; pandemie Covid-19; slovní hodnocení; assessment; classification; Covid-19 pandemic; distance learning; qualitative assessment; quantitative assessment; verbal assessment

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/180517

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-526986


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-06-18, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet