Název: Marketingová strategie vybraného podniku
Překlad názvu: Marketing Strategy of the Selected Company
Autoři: Ivachshenko, Olga ; Havíř, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: jazyková škola; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; SLEPT analýza; SWOT analýza; language school; marketing; marketing mix; marketing strategy; SLEPT analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/210353

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-526778


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-06-18, naposledy upraven 2023-08-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet