Název:
Marketingová strategie vybraného podniku
Překlad názvu:
Marketing Strategy of the Selected Company
Autoři:
Ivachshenko, Olga ; Havíř, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tématem této diplomové práce je marketingová strategie vybraného podniku, konkrétně jazykové školy českého jazyka. Práce je celkově rozdělena do tří částí, z nichž první část se věnuje teoretickým základům, které jsou nezbytné pro lepší pochopení dané problematiky. Ve druhé části je představena samotná jazyková škola a provedeny analýzy jejího vnějšího a vnitřního prostředí. Součástí této části je také provedení marketingového výzkumu, který se zaměřuje na spokojenost zákazníků. V poslední třetí části práce jsou na základě výsledků analýz prezentovány konkrétní návrhy pro zlepšení marketingové strategie jazykové školy.
The topic of this master's thesis is the marketing strategy of a selected company, specifically a Czech language school for foreigners. The thesis is divided into three parts, with the first part dedicated to theoretical foundations necessary for a better understanding of the subject matter. The second part introduces the language school itself and includes of its external and internal environment. This part also includes conducting marketing research focused on customer satisfaction. In the final third part of the thesis, specific proposals for improving the marketing strategy of the language school are presented based on the results of the analyses.
Klíčová slova:
jazyková škola; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; SLEPT analýza; SWOT analýza; language school; marketing; marketing mix; marketing strategy; SLEPT analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/210353