Název: Sebepodpora u začínajících učitelů a jejich reflektovaná pedagogická praxe
Překlad názvu: Self-strenghtening in Young Teachers and Their Reflective Pedagogical practice
Autoři: Tichotová, Sylvie ; Šírová, Eva (vedoucí práce) ; Šporclová, Veronika (oponent) ; Dobrovská, Dana (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: sebepodpora|začínající učitel|reflektovaná pedagogická praxe|mentoring|fakultní učitel|didaktik|reflektivní seminář; self-strengthening|self-support|prospective teacher|reflected pedagogical practice|mentoring|faculty teacher|didactician|reflective seminar

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/180083

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-521993


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2023-04-24, naposledy upraven 2023-05-21.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet