Název:
Veřejnost(i), vzdělávání a vzdělávací politika: hodnoty, postoje, argumentace a zkušenosti
Překlad názvu:
Public(s), education and education policy: values, attitudes, reasoning and experience
Autoři:
Tabery, Paulína ; Spurný, Martin ; Pilnáček, Matouš ; Hanzlová, Radka ; Červenka, Jan ; Balíková, Zdeňka Typ dokumentu: Výzkumné zprávy
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Zpráva obsahuje závěry z kvantitativních a kvalitativních šetření názorů obecné populace, populace rodičů dětí ve věku 6 až 20 let a profesní veřejnosti, učitelů a ředitelů, ohledně vzdělávání a vzdělávacích politik. Základními tématy jsou nerovnosti ve vzdělávání, obsah vzdělávání, participace a reakce rodičů a učitelská profeseThe report contains findings from quantitative and qualitative research on the views of the general population, the population of parents of children aged 6 to 20, and the professional community, teachers and principals, on education and education policies. The main themes are inequalities in education, the content of education, parental participation and response, and the teaching profession.
Klíčová slova:
education; education policy; public opinion Číslo projektu: CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_076/0016402 Poskytovatel projektu: Evropská unie, Evropský sociální fond
Instituce: Sociologický ústav AV ČR
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dokument je dostupný v příslušném ústavu Akademie věd ČR. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11104/0341564