Název: Porovnání vztahů ve třídě s postiženým žákem v podmínkách malotřídní základní školy a klasické základní školy
Překlad názvu: Comparison of relationships in the classroom with a disabled pupil in the conditions of a small primary school and a classic primary school
Autoři: Pjatáková, Barbora ; Pospíšilová, Anna (vedoucí práce) ; Mazáčová, Nataša (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Klíčová slova: asistent pedagoga; dynamika sociální skupiny; inkluze; integrace; klasická základní škola; malotřídní základní škola; sociální skupina; třídní klima; třídní kolektiv; žák s postižením; class climate; class group; classical primary school; inclusion; integration; pupil with disabilities; small-class primary school; social group; social group dynamics; teacher's assistant

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/179448

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-521124


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-03-05, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet